27/8/10

Καινούρια αρχή (;)

Στα ίδια λοιπόν, τα γνώριμα και παλιά κάθε καλοκαίρι η ίδια σκέψη :
Από Σεπτέμβρη θα...
Θα είμαι αλλιώς, πιο ωραία, πιο μοιραία, πιο συνεπής, επιμελής, λιγότερο αυθόρμητη, περισσότερο προσεκτική και πάει λέγοντας...
Ε όχι λοιπόν!! Αυτό το καλοκαίρι δε θα χαθώ σε νέους λαβύρινθους να κυνηγάω ανεμοθύελλες!! Τέρμα οι στοχασμοί, οι αγωνίες, οι απορίες, τα σχέδια...
Από Σεπτέμβρη θα είμαι η ίδια, η παλιά, η γνώριμη, η γκαφατζού, η νευρική, η παρορμητική, η αθώα, η αφελής που όλοι ξέρουν. Πέρασα πολλά καλοκαίρια που παρακαλούσα τη νεράιδα μου να μ' αλλάξεις, να με ψηλώσει, να με αδυνατίσει, να με ομορφύνει και ενώ άλλαζα εγώ δεν έβλεπα ποτέ τίποτα και περίμενα...περίμενα...
Η αλλαγή  είναι μέσα σου...πάντα αναρωτιόμουν τι να είναι πια αυτή η αλλαγή και να...που ξαφνικά μια ήσυχη βραδιά, παρέα με τη μικροοικονομία μου αγκαλιά (μα καλά δεν θα την περάσω ποτέ;;) ήρθε μια αναλαμπή, το κομμάτι του παζλ που έλλειπε...
Αλλάζω άλλαξα και πάντα θα αλλάζω, η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα ποτέ να το ανακαλύψω τόσο φυσικά...
Η μεγαλύτερη αλλαγή που έκανα ποτέ είναι μπροστά μου, αναπνέει, κλαίει, γελάει και ήταν τόσο κοντά μου και όμως δεν την έβλεπα...Την κοίταζα στον καθρέφτη και " συννέφιαζα "...
Και όμως... η μεγαλύτερη αλλαγή που μπορείς ποτέ να θελήσεις είναι μια μικρή ευγνωμοσύνη σ'αυτό που είσαι και ο όρκος σου να μην το αλλάξεις ποτέ!!
Σίγουρα η ανακάλυψή μου μπορεί να μην φέρει καμία τεχνολογική επανάσταση όμως πόσες φορές δεν νιώσαμε την ανάγκη να αλλάξουμε...για το ιδεατό, το άπιαστο, για ματαιοδοξία και αλαζονεία.
Μερικές φορές όμως η καλύτερη αλλαγή που πρέπει να γίνει είναι η συμφιλίωση με το " άτομο" που κρύβεται μέσα σου, που είναι φοβισμένο να εκφραστεί, να απελευθερωθεί...
Τruth will set you free, πόσες φορές το έχω διαβάσει, ακούσει και όμως ούτε μία δεν στάθηκα να το νιώσω. Βλέπω την "αλήθεια" μου, εντάξει και εγώ την περίμενα πιο ψηλή, πιο αδύνατη, πιο γλυκιά όμως είναι η δική μου " αλήθεια" και είναι η πρώτη φορά που τη βλέπω, την ακούω, την νιώθω και τη ζω.
Έχω όμως πολλά να κάνω...την έκανα καιρό να περιμένει και άλλο τόσο να υποφέρει, ήρθε μάλλον η ώρα να μου μιλήσει και αυτήν τη φορά ίσως πιο πολύ από κάθε φορά, είμαι διατεθειμένη να την ακούσω, να την κατανοήσω και να την σεβαστώ...
Αλήθεια μου σου 'ρχομαι!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου